1. У силу певних обставин компанія залишає за собою право на заміну деяких товарів або їх складових. Така політика обумовлюється тим, що деякі букети виготовляються з сезонних або досить рідкісних квітів. У ситуаціях відсутності конкретного квітки флористи компанії можуть запропонувати Вам заміну, рівносильну за вартістю і кольором, щоб зберегти форму і колірну гамму букета. Ми завжди намагаємося попередити про заміну, і узгодити її з замовником, якщо є така можливість.

2. Частина замовлень, що приймаються на виконання передаються в інші міста України та Світу. Флористи різних міст та країн можуть мати власний стиль оформлення композицій і букетів, тому при замовленні варто враховувати національні та культурні особливості, а також традиції квіткових подарунків даної країни. В такому випадку букети, композиції або подарункові кошики можуть відрізнятися від фотографій, представлених на сайті компанії. Дана особливість не є приводом для повернення.

3. В залежності від країни або конкретного міста, асортимент тортів також може варіюватися. Не дивлячись на це, ми завжди намагаємося підібрати торт, який максимально відповідає складу і опису, представленому на сайті. Торт може бути дуже схожий, але не ідентичний.

4. Фотографії іграшок на сайті представлені в якості прикладу. Доставлена іграшка буде ідентична за розміром і кольором, але буде відрізнятися від зображення товару на сайті. Перед оформленням замовлення наявність тієї чи іншої іграшки варто уточнити у менеджерів. У разі необхідності вони дадуть відповідь на всі питання і зможуть запропонувати альтернативу заданої товару.

5. Скарга (рекламація) з приводу невідповідного виконання замовлення приймається до розгляду протягом 24 годин з моменту виконання замовлення. Рекламації про незадовільний оформленні або доставці замовлення Клієнт може відправити на нашу пошту: flowers.rv.ua@gmail.com. Скарги, що містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи співробітників компанії автоматично видаляються без розгляду. В рекламації необхідно точно вказати номер замовлення. Анонімні звернення без номера або з неправильним номером замовлення розглядатися не будуть.

6. Протягом 24 годин з моменту отримання рекламації ми зв'язуємося з Клієнтом для повідомлення про отримання. За результатами розслідування інциденту, не пізніше 10 робочих днів з моменту повідомлення, Клієнт отримує обґрунтовану відповідь на свою скаргу.

7. Претензії, що стосуються якості та свіжості букета має бути надано з фотографіями, які підтверджують даний факт. Термін подачі такого звернення - не більше 24 годин з моменту доставки, оскільки компанія не має можливості здійснювати контроль за умовами зберігання композиції або букета після їх отримання. Рекламації або фото, надані після закінчення терміну, не розглядаються.

8. Затримка розгляду скарги можлива в разі, коли Клієнт протягом тривалого часу (понад 10 діб) не відповідає на повідомлення, не веде конструктивний діалог або не може надати фотографії, що підтверджують справжність претензії.

9. Неякісне оформлення квіткової композиції або відсутність будь-яких складових є приводом для заміни та повторної доставки букета або повернення грошей. При отриманні несвіжих квітів Клієнт має право вимагати заміну композиції. Порядок подачі подібної рекламації наведено в п.5

10. Якщо замовлення з нашої вини не доставили в день, зазначений Клієнтом, доставка здійснюється на наступний день із подарунковою компенсацією для отримувача.  Даний пункт не стосується випадків доставки в святкові дні (Новий рік (31.12 – 2.01), Різдво (06.01 – 08.01), День Валентина (13.02-15.02), 8 березня (07.03 – 09.03). У випадку якщо Отримувач переносить дату доставки подарунків, або Отримувача немає за вказаною адресою, і Отримувач не відповідає на телефонні дзвінки компанія не може гарантувати доставку в день вказаний замовником.

11. Незадовільний термін доставки замовлення або вартість при неправильному виборі міста. (Спочатку був обраний невірне місто доставки, а після коригування вартість замовлення змінилася).

12. Повернення грошових коштів Клієнту проводиться протягом 10 робочих днів з моменту розгляду рекламації, прийняття позитивного рішення щодо повернення грошей і узгодження реквізитів для повернення.

13. При помилку Клієнта в реквізитах і проведення за даними реквізитами повернення, процедура вважається виконаним, за умови підтвердження помилки Клієнта.

14. Сторони звільняються від виконання своїх зобов'язань за договором у разі виникнення особливих обставин, які можна кваліфікувати як «форс-мажорні» і за умови законного документального обґрунтування настання даних обставин.

15. Квіткові композиції, букети та подарункові кошики з виконанням заміни, передбаченої п.1., Вважаються виконаними. Будь-яка неякісна складова товару, за винятком квіткової продукції, замінюється безкоштовно.

16. Компанія не надає гарантії на виконання безкоштовних послуг, серед яких:

- фото в момент доставки (навіть при неякісної фотозйомці послуга вважається наданою);

- повідомлення про статус замовлення або виконаної доставці за допомогою sms і e-mail. Причинами відсутності повідомлення можуть бути збої в роботі операторів зв'язку, переповнена пам'ять телефону або поштової скриньки, некоректний номер телефону або адресу e-mail і т.д.